@No1; några inlägg från Avpixlat tagna bara från en random sida:
"Somalisk invandring är en pest oavsett vilken kontinentet de väljer att invandra till."
"Så, inga mer pengar till al-kebab alltså? USA har mycket att lära av Sveriges "humana" terrorpolitik.
Hoppas de ruttnar i fängelset. "
"..och i det helgalna landet Sverige står partiordföranden för landets största "oppositionsparti"(?) och citerar sinnessjuka islamisters guru mohammed på..hör och häpna..Sveriges Nationaldag!!
Visst faan blir man imponerad ? Den sista idioten är absolut inte född ännu..."
"Du kanske ska dra ifrån det minskade barnafödandet bland svenskar i den siffran också. Men du sprider ju påhitt här så är icke förvånad. Varför vill du ha denna enorma brottslighet, denna otrygghet? Och ditt snack om att snälla svenska män våldtar. Ditt äckliga svin. Du vet alltså inte om att Sverige var kanske historiens tryggaste land INNAN invandringen sköt fart? Annars rekommenderar jag dig att kolla varenda siffra som finns. Av de som BRÅ vill gå ut med. Men du försvarar väl det också, att man mörkar för att skydda barbarer och därigenom indirekt påstå att alla män i Sverige ingår bland brottslingarna. Hört talas om ÖVERREPRESENTATION? Har du läst en enda rad ur Koranen? Kan du någonting? Vågar du tala ett ord av sanning?"
Jag tycker nog med min ödmjuka erfarenhet av Bukefalos att nivån är lite mer avancerad på Bukefalos, när det gäller nivå på kunskaper och jag tycker nog att det är lite trevligare ton också. Men vad är det du tycker saknas för att ha en avancerad politisk diskussion?
Tron på myter?
Accepterande av konspirationsteorierna som florerar inom SD?
Avsaknad av att vilja att veta något om hur verkligheten förhåller sig?
Jag förstår inte riktigt; förklara gärna.
2.
Du missade helt poängen med posten till Blue. Helt dvs från A till Ö.