Snurrfian
Moderator
Jag velar... Fast i kommunvalet är jag rätt övertygad om att jag kommer att rösta på det lokala partiet, där behövs lite nytänk och när man inte kan peka på några skillnader mellan S, M och C åsikter börjar det blir lite väl lika... Där ska det bli lite spännande att se vad som händer, jag hoppas att det lokala partiet får rätt stor genomslags kraft, de andra skulle behöva lite omskakning.
Men i riksdagsvalet, ja där har jag lite svårt att bestämma mig, jag ligger nog mest till höger, men gillar egentligen F! men har rätt svårt för Gudrun schyman som person och det är lite jobbigt. Enligt P3s test som var lite roligt så var jag en blandning av tre allianspartier, ingen större överraskning alltså.. Men det hjälpte mig inte att välja eftersom man inte kan rösta i tredje delar!
Men i riksdagsvalet, ja där har jag lite svårt att bestämma mig, jag ligger nog mest till höger, men gillar egentligen F! men har rätt svårt för Gudrun schyman som person och det är lite jobbigt. Enligt P3s test som var lite roligt så var jag en blandning av tre allianspartier, ingen större överraskning alltså.. Men det hjälpte mig inte att välja eftersom man inte kan rösta i tredje delar!