Mia_R
Trådstartare
På torsdag ska min lilla älskade omplacering få somna in för gott och vandra vidare dit jag inte kan följa henne. Jag har fått tag på en veterinär som kommer hem och hjälper oss, vill inte att hon ska behöva åka till en klinik och vara stressad sina sista timmar i livet. Nu får hon istället sluta sina dagar hemma tillsammans med sin älskade och i mattes famn.
Fy fagerlund vad det är jobbigt att ringa och vänta tills torsdag. Var tvungen att smita in på toaletten och gråta en skvätt och försöker dölja mina röda ögon och snoriga näsa bakom skärmen här på jobbet. Usch, det värsta med djur den dagen de måste bort. Känner mig som en bödel som beslutar vem som ska få leva och vem som ska dö, trots att det är för hennes bästa.
Fy fagerlund vad det är jobbigt att ringa och vänta tills torsdag. Var tvungen att smita in på toaletten och gråta en skvätt och försöker dölja mina röda ögon och snoriga näsa bakom skärmen här på jobbet. Usch, det värsta med djur den dagen de måste bort. Känner mig som en bödel som beslutar vem som ska få leva och vem som ska dö, trots att det är för hennes bästa.