Nu är det ringt...

Mia_R

Trådstartare
På torsdag ska min lilla älskade omplacering få somna in för gott och vandra vidare dit jag inte kan följa henne. :cry: Jag har fått tag på en veterinär som kommer hem och hjälper oss, vill inte att hon ska behöva åka till en klinik och vara stressad sina sista timmar i livet. Nu får hon istället sluta sina dagar hemma tillsammans med sin älskade och i mattes famn. :(

Fy fagerlund vad det är jobbigt att ringa och vänta tills torsdag. Var tvungen att smita in på toaletten och gråta en skvätt och försöker dölja mina röda ögon och snoriga näsa bakom skärmen här på jobbet. :cry: :cry: :cry: Usch, det värsta med djur den dagen de måste bort. Känner mig som en bödel som beslutar vem som ska få leva och vem som ska dö, trots att det är för hennes bästa. :crazy: :cry:

Sv: Nu är det ringt...

Usch vad jobbigt. Stackars dig :cry:
MASSOR av tröstekramar :bump: :bump:
Kram Lillemim

usch vad hemstkt....stackars dig...

Massor av tröstkramar.....till dig

Tack, grannen ska passa på och ta bort sin gamla hund nu när jag tar ut veterinären. Skönt att han slipper lida mer och skönt att även han slipper åka iväg för att få dö. :cry:

Jag ska fota min lilla älskling ikväll och grannhunden när den får träffa vår unghund en sista gång. Typiskt att klockan ringde strax efter att sötnos kom och la sig på min arm i morse. Hade inte alls lust att kliva upp och lämna henne. Usch, kommer bli tungt att åka ifrån henne i morgon bitti för att jobba några timmar. Hade helst varit hemma med henne hela dagen och njutit av hennes sällskap den korta tid som är kvar. :(

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 977
Senast: Catsu
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Dottern 7,5 månad låg på min säng och jag skulle hämta hennes tandborste. Stannar till i dörröppningen och tittar så hon inte är så...
2
Svar
21
· Visningar
3 375
Senast: cherie
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 002
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar