Nu är det min tur att gå och vänta...

Lycka till i natt! Tummar hålls här oxå!
Hoppas det kommer en liten sötis nu då! :)

Nähä... (suck)
Inget föl inatt heller.
Har nu varit ute och gett pållarna frukost.
Hon får gå ut i hagen som vanligt idag iallafall. Ska hålla koll på henne hela dagen.
Men nu tror jag faktiskt att det blir ett föl till kvällen/natten.

// En trött Anna

Hm... varför känner jag igen mig? Mitt sto gjorde precis som ditt. Det blev många nätters vakande...
Fortsätter hålla tummar!

Läste hela tråden...vad spännande och samtidigt jobbigt att gå och vänta....hoppas belle får fölet snart jag håller också alla tummar och tår!!!

:bump:

Jag var ute i hagen och tog ett par kort.
Hon är så rund om lilla magen...

Framifrån Bakifrån

Kelig är hon som tusan. Börjar klia mig så fort jag kommer i närheten och hummar och har sig.
Hon behöver kanske lite tröst den lilla snuttan...

Underbart, nu måste den ju födas närsomhelst!!

Härligt 'go' hon ser ut på bilderna, och jag tog mig friheten att klippa ut från 'bakbilden'..

hur ett välfyllt JUVER ska (kan) se ut..

Bra för nybörjarna att se.. trots att kvalitén blev lite suddig! :D

Lovar att jag ska rapportera så fort hon har fölat... När allt har lugnat ner sig.
:bump:

Vilken bra idé!! :)
Jag sprang genast ut och plåtade Belles juver igen så att jag kan lägga in en bild på vaxproppar oxå.
Gjorde en större bild på juvret oxå. :D

Det är ju jättebra att se om man inte vet hur det ser ut.

Juver Vaxproppar

// Anna

Vilka bra bilder. Nu vet man vad man ska jämföra med. Jag håller tummarna för dig.

Suveränt Anna.. kanooonfina bilder :bow:

Kan tro att du laddat 'alla batterier' nu ordentligt inför natten.. alltså 'dina', inte kamerans!!?? :D

Spännande, spännande.. undrar om man själv kan sova inatt!! :confused:

Oj vilka stora vaxproppar! Mitt sto fick inte alls så stora! Men det blev ju ett föl i alla fall. Fortsätter hålla tummarna för ett föl i natt! :)

Liknande trådar

Avel Jag skickade i väg mitt sto på betäckning och enligt uppgift var hon betäckt 15 och 17 juni, sedan brunstade hon om och betäcktes om vid...
Svar
4
· Visningar
1 818
Senast: Månsane
·
D
Avel Hej! Jag kan i princip ingenting om fölning, och idag och imorgon har jag ansvaret för stallet eftersom stallägarna är borta på en...
Svar
16
· Visningar
4 379
Senast: Bia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈