Nu är de 4 veckor

falukorw

Trådstartare
Mina valpar har nu blivit fyra veckor gamla. Det är full fart i köket och man får torka golvet rätt så ofta :cool: Men vad gör det när de är helt underbara! :love: Idag har de fått öva på att stå fint, var inte det lättaste att få dem att stå still som man ville. Men några bilder blev det iaf! Mina vaoriter är Herr Röd och Herr Gul.

Herr Röd
rod29dgr.jpg

rodhuvud29dgr.jpg

Herr Blå
bla29dgr.jpg

blahuvud29dgr.jpg

Herr Grön
gron29dgr.jpg

gronhuvud29dgr.jpg

Sv: Nu är de 4 veckor

Omg!! :love:

Give me Mr. Blue!

Tänk va tiden går fort!

/ Cronis - ordf. i Herr Blå´s Fan Club.

Haha, får förmedla till hans ev köpare att han redan har en egen fanclub ;)

Ja, han blir faktiskt bättre och bättre den Gröne. Han är kort och fin, fast alla är ju korta. Kolla halsen på Herr Röd :love: + att han verkar få den strävaste pälsen.

Hihi, jag får se till att ha en kull när det är dags för din mamma att köpa vovve :p

Hoppsan

oj vad det går fort, skulle kunna tänka mej fröken lila och herr gul :love:

Jag har ju då ingen aning om hur sådana här hundar "ska se ut" - men jiisses vad söta :love:

Jag tror nog att jag kidnappar herr gul :angel: ;)

Japp herr grön är fortfarande favoriten... :angel: Men herr blå ligger inte långt efter. Vad härligt han står och visar upp sig :love:

Såg att Wiltons uppfödare hade ny kull nu... försöker hålla mig undan. Det blir en dvärg till, men vi ska vänta till nästa sommar då Wilton blir 2 år. Tror det räcker med en "slyngel" i taget :eek:

Ingen hemma,2 hundar är vad jag har tid till. Däremot ska en hane ut på helfoder och en tik på halvfoder! :banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 995
Senast: Zpunk
·
Hundavel & Ras Ja jag skriver Skalmans valpar eftersom han är min och tiken är inlånad :) Nu är dom små en vecka gamla och har dubblat och mer sin...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
12 863
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 402
Senast: Magiana
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 232
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!
  • Uppdateringstråd 31