Nu är lilla Vincent född

C

chrysler

Skulle bara skriva att jag kommit hem med en liten Vincent, han föddes 11 juli, vägde 3025gr & var 48 cm med planerat snitt, som inte alls var så farligt som alla säger;)
Känns som lite träningsvärk i magen efter för många situps:p

Han är för övrigt det bästa som hänt mej, man märker redan att man börjat prioritera om allt som tidigare var viktigt i livet!
 
Sv: Nu är lilla Vincent född

Stort grattis !

Men var är bildbomben ?

ps. Det har märkts på dina inlägg på senare tid att du verkligen har mognat in i mammarollen ! Stort grattis till det också !
 
Sv: Nu är lilla Vincent född

Grattis! Och visst är det märkligt att det som förr var världens mittpunkt, inte alls är lika viktigt längre??! :)
 
Sv: Nu är lilla Vincent född

GRATTIS till Vincent :banana: vad skönt att höra att är bra ! Imorgon är det min tur :)






Skulle bara skriva att jag kommit hem med en liten Vincent, han föddes 11 juli, vägde 3025gr & var 48 cm med planerat snitt, som inte alls var så farligt som alla säger;)
Känns som lite träningsvärk i magen efter för många situps:p

Han är för övrigt det bästa som hänt mej, man märker redan att man börjat prioritera om allt som tidigare var viktigt i livet!
 
Sv: Nu är lilla Vincent född

Jag hade skrivit ett lååångt pm till dig igår men när jag skulle skicka hade jag för många meddelanden eller liknande & orkade verkligen inte skriva ett nytt så jag pm:ar dig idag=)
 
Sv: Nu är lilla Vincent född

*KL*

Tack allihop!:)
Jag ska försöka få ut bilder på honom, men man ska ha ngn annan sida på nätet så man kan ladda ner bilder & jag får be sambon fixa en sådan idag, sen lär det komma ngn bild;)
han är sååå SÖT!(fast jag kanske bara är partisk :angel: )
 
Sv: Nu är lilla Vincent född

Grattis till Vincent!
Det är ett jättebra namn :)

-Mustasukka, mamma till en Bastian och en Vincent
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 502
Senast: Skjøldur
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 649
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 432
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp