Nu är jag stolt (bilder)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Nu ÄNTLIGEN två månader senare verkar Sara ha fattat det här med att vända på sig igen. För igår vände hon sig två gånger och idag har hon gjort det flera gånger.

*puh*

Jag hade nämligen lite ångest för att hon inte gjort det, och vi skulle på sexmånaderskontroll idag och då skulle de kunna vända på sig. Och hon skötte sig utmärkt (doktorn bara puffade lite och då tog hon sats och vände sig hur fint som helst - och nu behövs alltså inte ens puffandet).

:bump: :bump: :bump:
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

ulda skrev:
:o OJ, jag vill inte vara den som uppmuntrar några sjuttonåringar att skaffa barn... Nej, satsa på utbildning och ett fast jobb istället och ta det här med barn sen. Barn är söta även när man får dem vid 31 års ålder. ;)

Haha nej nej.
Jag är absolut inte mogen att skaffa barn. De känner ja själv också :idea:
Jag kommer nog vänta ett par år. En blick på mina yngre syskon får mig avstå :p
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

ulda skrev:
Kolla vad dottern gjorde idag: :bump: :bump: :bump:

När vände era knattar på sig för första gången (min är 4 mån på måndag)?

Min gjorde det en vecka före 4-månaders dagen. En gång från rygg till mage men då låg han på en ullfäll så det sluttade ju lite nedåt när han vände sig. Dagen efter vände han 2ggr från mage till rygg men efter det har han inte gjort något (detta var början av förra veckan) mer än lagt sig på sidan, det blir lätt så när tårna börjar bli skoj...
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

frukanon skrev:
En till komplimang kommer från min son som är 5 1/2 år :)
Han såg bilderna nu, "mamma - titta den bebisen är ju lika söt som Molly!"
Tilläggas bör att Molly (som är vår 1 1/2 åring) är hans ögonsten :love: Han berättar dagligen på dagis om vår "bebis" och blir mycket förnärmad om inte alla vill titta på henne (han brukar ha ett kort på henne i ryggsäcken...) och säga att hon är söt ;)


Åh vilken söt storebror! Du kan verkligen känna dig stolt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 109
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
759
Senast: Lillkin
·
Övr. Barn När jag var liten hade jag kassettband med tex. My little pony, Peter Pan och allt möjligt. Till dessa fanns även böcker där man kunde...
Svar
14
· Visningar
1 318
Senast: Knasibas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp