Nu är jag stolt (bilder)

Status
Stängd för vidare inlägg.
U

ulda

Kolla vad dottern gjorde idag: :bump: :bump: :bump:

060215005.jpg

060215006.jpg

060215007.jpg

060215008.jpg

060215009.jpg

060215011.jpg


När vände era knattar på sig för första gången (min är 4 mån på måndag)?
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Min son vände på sig för första gången när han var 2 månader, då vände han från mage till rygg.Sen vände han från rygg till mage när han var 3 månader (om jag inte minns helt fel om vilket som kom först..)
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Duktig flicka!:bow: :D

Stina har funderat på saken, men inte kommit så långt än. Igår var hon dock på väg in i kameran, skrattade så jag grinade åt den här bilden...
IM0000157.jpg


Gullunge!

Jenny
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Min var 4 månader ungefär,men när han väl kom runt så insåg han att det var en miss i planeringen och låg som en strandad val och ropade på hjälp,nu är han 7 månader och äntligen vågat börja rulla runt på riktigt,så är det den största hobbyn...Jösses vilken gullig bebba du har:love:
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Den fotograferade serien var 3:e försöket. Hon har hållit på och dragit upp fötterna i någon vecka och rullat till sidan i några dagar. Så jag visste att det var nära nu. Efter att hon lyckades har hon rullat runt flera gånger - man märker verkligen hur kul hon tycker att det är. Fast sen när hon ligger på mage blir hon mest irriterad över att hon inte kommer längre. Sen mitt i allt var hon tvungen att ta en powernap :D Nu har hon vaknat igen och håller på och försöker igen.

Ja visst e hon söt! :love:
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Så gullig hon är...! Det är SÅ roligt att din Stina och min Sara är så likgamla! :)
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

oj vad det går undan, det är inte direkt nån spädis längre!

Jag drömde i natt att jag fick en bebis i ungefär Saras storlek och dels var jag irriterad för att jag inte fick använda mina 50/56 kläder och dessutom glömde jag bort honom hela tiden, jag fick påminna mig om att han fanns. Undrar just vad det betyder...
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Nej det går sanslöst fort! När man ser nyfödda nuförtiden är de så små att man tänker att "så där liten har väl aaaaldrig Sara varit"... :D

Drömde du att du fått en SON??? :rofl:
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Förstår om du är stolt det måste vara härligt att se framstegen i en bebis liv. Vill även säga att du har en otroligt söt dotter :)
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Ja det här med framstegen är mycket mer fantastiskt än jag nånsin kunnat tro. Jag minns själv hur jag fnissade när jag läste en kompis inlägg på en annan site om att hennes son hade vänt sig... Och nu är man en sån där hysterisk mamma själv... :D

Och tack.
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Nämen oj, det kan väl inte vara möjligt. "Alla bebisar är söta (fast somliga är sötare än andra)", som min bb-barnmorska sa med menande röst (och jag blev stolt som en tupp!).
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Jag drömde ungefär samma sak häromnatten.

Drömde att jag fick en son som var gigantisk vid födseln, ca 65 cm lång och 5000 g.
Blev ledsen för att alla fina kläder i strl 50 var för små.
Och för att jag inte hade några minnen från förlossningen.
Glömde också bort min son hela tiden. Ringde inte ens någon att berättade att han var född.
Haha. Man drömmer mycket konstigt när man är gravid.
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Ingen risk att man glömmer bort dem, de ser till att man kommer ihåg dem *pust*. Ibland önskar man att man kunde.... :D
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Bara för att ni säger att hon är söt så bjuder jag på ett par till bilder... :love: (förlåt om jag är FÖR stolt)

060215002.jpg

060206001.jpg
 
Sv: Nu är jag stolt (bilder)

Åh vad söt hon är! Duktig flicka som kan vända sig också! Visa inte såna här bilder :crazy: jag blir ju bebissjuk ju :p
Jag kom på idag att när mina två första har varit lika gamla som min "bebis" är nu, 1 1/2 år, så har jag varit gravid igen. Kan inte förstå det.
Lillsnurpan kommer nog att vara min bebis hela sitt liv :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 109
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
759
Senast: Lillkin
·
Övr. Barn När jag var liten hade jag kassettband med tex. My little pony, Peter Pan och allt möjligt. Till dessa fanns även böcker där man kunde...
Svar
14
· Visningar
1 318
Senast: Knasibas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Sadelgjord när gjorden glider bak?
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp