Nu är hon här.

Sv: Nu är hon här.

Grattis! :bump:

Hoppas hon snart blir bra igen!
Hur mår du efter snittet?
 
Sv: Nu är hon här.

*delvis kl*

Grattis gumman igen! Är det något så är det bara att ringa annars så gör jag det för att stilla min nyfikenhet..:angel:;)

Bellatrix och lillan är på bättringsvägen och hoppas att få komma hem idag. :bump:
 
Sv: Nu är hon här.

Stortgrattis..
Hoppas ni snart är hemma!

Jag njöt när jag kom hem efter en vecka på BB.. Somnade direkt. Inget kan ersätta ens hem, och man läker så mycket bättre på alla sätt hemma.
 
Sv: Nu är hon här.

Oj, så mycket grattulationer. :)
Får tacka för all omtanke.

Vi fick komma hem idag, hon ska bara ha antibiotika i fem dagar till.
I övrigt är hon frisk nu.
Så skönt att få vara hemma och mysa och ha pappa tillgänglig hela dygnet.

Har inte laddat ur min kamera ännu, men finns bilder i min systers bilddagbok. http://tesshime.bilddagboken.se/

Det är bilder på lilla Ronja den 13 och 18 december.
 
Sv: Nu är hon här.

Grattis! :bump:

Hoppas hon snart blir bra igen!
Hur mår du efter snittet?


Jag mår jätte bra, redan andra dagen så började smärtorna i magen lätta. Visst känns det att jag blivit snittad, men jag har läkt jätte snabbt och bra. Känns mest när jag hostar eller när jag har legat länge och ska upp. Hade jätte oro innan att det skulle gå till kejsarsnitt, men det var faktiskt inte så farligt alls.

Dessutom har jag ju en anledning att be pappan göra alla tunga sysslor i 2-3 månader. :angel:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 402
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp