fio
Trådstartare
Många var riktigt dåliga i huntingen Speakern pratade om em hit och *** dit och så kom de inte över första vattenhindret
Vet knappt vem som var med men många har ju ganska orutinerade hästar med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Många var riktigt dåliga i huntingen Speakern pratade om em hit och *** dit och så kom de inte över första vattenhindret
Är det gräsbana ni pratar om? Vi var på träning där förr förra året men nu är det som om ingen vill rida på gräs längre
Till Falsterbo vill väl alla men andra tävlingar på gräs får ju få starter tex Falkenberg o björbäck.Jaså , jag tycker det är ett jädra tryck på att få rida i Falsterbo
Det var tre gäng och tränade när jag var där i onsdags iallafall! Jag älskar att rida på gräs, lite jobbigt att brodda bara. Jag broddar tex aldrig när jag tränar terräng men på en hoppbana får man nog göra det.
Till Falsterbo vill väl alla men andra tävlingar på gräs får ju få starter tex Falkenberg o björbäck.
Ryttarna var en ponnyryttare som ridit EM på just den ponnyn. Nån äldre ryttare på sin ordinarie häst. Kolla resultaten.
Speakern pratade just om EM när man ser ryttaren stanna ut sig och han bara pratar på om hur duktiga de är Har väl ingen koll på vad som händer på banan.
Förstår att det var nervöst Så skönt att det gick bra.I torsdags var jag på kliniken med min lilla..
Hon har varit "knixig" bak ett bra tag och det kändes bra att få det kollat.
Jag kan säga att det var nervöst att åka dit då de senaste besöken resulterat i utdömda hästar...
Men, men som jag faktiskt misstänkte har hon någon form av lättare partellaupphakning.
Prognosen är mycket god och hon fick behandling av klinikens kiro.. Med rätt träning, koll av kiro och lite massage då och då trodde vetten att hon skulle bli i stort sett symtomfri.
För övrigt var hon helt ren på böjprov, finfin i ryggen och fick beröm för att hon var rörlig och mjuk.
Så resan hem var helt klart lättare än resan dit
Nu ska hon ridas ett par veckor, fokus på låg och avslappnad.
Därefter vila några veckor för att sedan sättas igång innan återbesök i början på oktober.
Känns ändå skönt att veta vad jag har att förhålla mig till och att hon var så fräsch och fin för övrigt
I torsdags var jag på kliniken med min lilla..
Hon har varit "knixig" bak ett bra tag och det kändes bra att få det kollat.
Jag kan säga att det var nervöst att åka dit då de senaste besöken resulterat i utdömda hästar...
Men, men som jag faktiskt misstänkte har hon någon form av lättare partellaupphakning.
Prognosen är mycket god och hon fick behandling av klinikens kiro.. Med rätt träning, koll av kiro och lite massage då och då trodde vetten att hon skulle bli i stort sett symtomfri.
För övrigt var hon helt ren på böjprov, finfin i ryggen och fick beröm för att hon var rörlig och mjuk.
Så resan hem var helt klart lättare än resan dit
Nu ska hon ridas ett par veckor, fokus på låg och avslappnad.
Därefter vila några veckor för att sedan sättas igång innan återbesök i början på oktober.
Känns ändå skönt att veta vad jag har att förhålla mig till och att hon var så fräsch och fin för övrigt
Ha, jag har två fina som jag är rädd omGrattis @Maui va kul! Du kan ju satsa på att vara med i laget nästa år... Du kanske oxå behöver ett nytt täcke
Hade velat rida div 2 som går i LB o LA men det fanns ju inget lag där i år
.Ha, jag har två fina som jag är rädd om
Hade velat rida div 2 som går i LB o LA men det fanns ju inget lag där i år
@polly p Trist att det är tråkigt igen med Bellona. Om du bara rider ut o njuter av naturen ett tag så kanske det känns bättre. Du har sådana krav på dig.
Jag har också haft en "svacka" och mest promenerat i skogen men har ju min träning varje vecka jag åker till även när jag inte har lust. Brukar bli bättre bara jag kommer dit.
Om du nu ska sälja så slumpa inte bort henne.
Jag är ju inte säker på att Ratzia är ledig när de går. Hoppningen måste komma först.Men du kan ju se till att det blir ett lag? Eller är det försent nu att anmäla? Någon måste ju ta tag i lagledarrollen annars blir det ju inget. Är väl samma i div 1 hoppning, där fanns väl heller inget lag i våras?
Vad händer när ni rider ut?.
Det hade jag gärna gjort..bara ridit ut och softat lite men inte ens det fungerar.. Jag rider ju gärna mycket i skogen men det är ett mindre helvete på henne då hon låser sig och inte går att få fram. Iallafall inte för en så shitty ryttare som mig. Vill egentligen ha hjälp/lämna bort henne till fsg ..jag är ju inte så bra varken på att formulera annonser eller sälja/visa.. Att rida ut på Loppan är ju ren och skär glädje medan det ensam ut på Bellis oftast leder till konflikt och stor frustration. Att bara harva runt på bana är inte min melodi och inte hennes heller skulle jag tro.. Med sällskap om tex barnen rider ut med mig så är hon jättefin . Men det stämmer liksom sällan attvän kan rida ihop. Kommer faktiskt spekulanter idag då jag svarade på en köpe annons Sims lät vettig men vi får se.. I vilket fall så måste jag nog bestämma mig och inse att vi inte funkar och hur knasigt det låter men för mig är det jätteviktigt att hästen någorlunda problemfritt går att rida ut på också..
Hon går inte att få fram möjligen bakåt. Har väl provat den varianten med..att rygga.Vad händer när ni rider ut?
Ni får rida samma runda så hon inte tycker det är konstigt.
Jag har alltid med hunden och hon går före och hästarna går efter har fungerat även när de var unga.
Hur gick det med spekulanterna?
Jag är ju inte säker på att Ratzia är ledig när de går. Hoppningen måste komma först.