Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi var hos Tornell men det var Johan Lanz som behandlade honom. Alltså prognos glömde jag ju bort att fråga om Det lät på honom som att visst skulle han bli frisk igen.@Maui Hos Tornell eller Ugglarp?
Fingret bultar sista leden är inte böjbar just nu. Upptäckte när jag skulle rida att även ringfingret har fått en smäll längst ned. Det är stora krafter i dem.Kolla upp ditt finger! Kan bli riktiga skador av sånt där, jag har ett finger som är böjt efter en sån skada.
Skönt ändå att ha fått en diagnos? Vad var prognosen då?
Som jag sa, gå till doktorn o kolla det för du kan få problem längre fram med det.Fingret bultar sista leden är inte böjbar just nu. Upptäckte när jag skulle rida att även ringfingret har fått en smäll längst ned. Det är stora krafter i dem.
Hinner ju knappt bli bra innan jag får nya skador. Tur jag inte är en häst då hade de dömt ut mig
Det är bara du kvar i denna tråden @tuaphua
@tuaphua hade du ont från igår alltså? Stackare.
Idag fick junioren rida Pållan. Hon har nog trott att det är lättare än Bosse. Hon har ändrat uppfattning nu! Men hon tyckte det var roligt iaf och det är ju huvudsaken. Kanske ska prova att rida lite imorgon tänker jag.
@Tessalonica nej, jag jobbar på tisdag natten så det går inte. Jag åker till Billdal på måndagen och hoppar pay and jump med deras tävlingshinder och sen till Varberg är tanken
Det har jag missat. När börjar den p&j?