fio
Trådstartare
Är det VE som håller i träningen? Bra på bild?! Haha!!
Ja precis. Ja det gör du ju.. Mager och fager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det VE som håller i träningen? Bra på bild?! Haha!!
Ja precis. Ja det gör du ju.. Mager och fager
Fast mina kan busa i linan också utan att nånsin ta ett bocksprång med mig på ryggen!Herregud vilken vild häst jag har
Hade bråttom på möte igår kväll så jag tog henne en stund i lina....
Jösses...... vilka urladdningar
Ikväll blir det ett ORDENTLIGT pass i ridhuset kan jag lova
Sådan är min medFast mina kan busa i linan också utan att nånsin ta ett bocksprång med mig på ryggen!
Sara skrev att vi hade sjukstuga hemma och nu har det blivit värre Nu ligger jag på riktigt sjukhus o gubben i sängen bredvid snarkar o låter som om han har hela halsen full av slem Han är nyopererad och arg när de kommer in.
Jag kan inte sova Trillade som vanligt när jag skulle upp på Ratzia. Hon snodde runt pallen och stod inte still. Jag tog ett jättekliv av och det gick så illa att underbenet gick av högt upp mot knät och knät flyttade sig i sidled. Tur att jag hade mobilen och kunde ringa tränaren som fixade ambulans mm.
Nu har jag fått benet fixerat i en ställning så knät är hyfsat rätt. När svullnaden går ner ska de spika ihop benet med plattor.
Efter fixeringen har knappt om längre men svårt att röra mig.
Nu får Sara sköta alla hästarna.
Hedda är så låg i rang att Ratzia sparkade henne. Gick på tre ben men inget brutet men två av tre patellaband är."blodiga". Gör tydligen ont men bättre prognos än senskada. Ska röntgas igen nästa vecka så det inte finns nån spricka.
Marco halt men trampade av en sko så det kan vara en hovböld. Står med omslag.
Lille Bill däremot var duktig på Amanda träning alltid nåt bra.
Sara har anmält sig till dressyrträning för bloggaren. Kan ju vara nyttigt.
Jag tog ett kliv av en vanlig Ikea pall i lite fart och snurrade nog samtidigt runt samt att det var en grässlänt där jag landade. Mer behövs inte för en gammal tant@Maui ja vi läste ju om detta på fejan, fattar inte hur det gick till alltså..
Jag kan inte se bildenPrinsessan Misty!
Undrar varför det är så med en del bilder på photobucket. Måste hitta nån annanstans att ladda upp bilder på. Någon som har förslag?Jag kan inte se bilden
Men grattis till placeringen