A

absolutmini

Letar efter en bred nosgrimma med vitt foder med pullback knäppning som man kan ha en snokrem i. någon som kan tipsa om något snyggt?? :)

Sv: Nosgrimma

Ja min kandarnosgrimma som jag köpte på blocket för nån dag sedan :p Ne men jag vet inte, har letat ganska länge efter den perfekta och nu hittade jag den beg :D Jag kan kolla vilket märke när jag fått hem den.

Döberts är ursnygg!

Lånar bild från Victovie
Juli157.jpg

Hansbo har ett gör fint träns vitt på pannbandet & vitfodrad nosgrimma finns i både svart och brunt. hansbosport.se så är det ett classic träns

Liknande trådar

Utrustning Alltså inte för att försvara en för hårt åtdragen pullback-nosgrimma på något sätt, men det gjordes en studie för några år sen där...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 905
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 787
Senast: ginnies
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar