norskt halvstänkt

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare suzukits
  • Startdatum Startdatum
S

suzukits

Är det någon som har en ponny med varmblods storlek på sitt norska huvudlag? Går det att använda till ponny? Går det att fixa till så det passar? Mitt russ har ganska stort huvud! Är det någon som vet? :confused:

Är du lite händig så kan du göra en fällbar norsk själv av ett helgjutet helstängt. Antar att tex. FinnTack har sådana i ponnystorlek. En borr en liten såg och en fil är vad du beöver för tillverkningen och sedan ett snöre.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
387
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 007
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar