Norskt fodervärdsavtal?

MrsScabtree

Trådstartare
Hur får man tag i ett sånt? Jag har kollat på Nkks hemsida men fattar inte Norska..och kontaktuppgifterna gäller bara telefon och post..och ringa kan jag inte för jag förstår inte Norska :crazy:
På skks hemsida finns det ju färdiga avtal att skriva ut..men jag hittar inget sådant här..hmm..

Sv: Norskt fodervärdsavtal?

Kanske ska tillägga att jag inte kollat nu. Men vet när jag ville ha något för ett tag sedan så var jag tvungen att registrera mig.
Men ska gå in och kika.

Nä, det gör det inte.
Kikar nu, men hittar inte fodervärdsavtal, men är ju inte lätt med Norska ;)
Kikar vidare..

Vet du vad fodervärd heter på norska så borde det ju gå att söka. Men jag vet ju inte vad det heter :)

Behöver du ha ett norskt då?
Om du som uppfödare är svensk, så är det SKK`s som gäller ovasett var fodervärden bor!

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: cassina
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 121
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
950
Senast: corzette
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 935

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat