norska proppar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Millie Trotter
  • Startdatum Startdatum
M

Millie Trotter

Hej! Undrar om någon vet vart man får tag på norska proppar. Har tittat på norges travsida men inte funnit några. Millie

Sv: norska proppar

Hur långt från Årjäng eller Färjestad ligger Momarken? Hur lång tid tar det att köra dit därifrån alltså?

Ni som har startat i Norge - hur mycket "pappersarbete" är det för att få starta. Är det krångligt?

Inge krångligt alls, när du anmält får du ett brev från ST..det ska du ha med dig + att du ska ta ut ett nr du hittar på DNT's hemsida " gestehäst" + passet
Passet ska du lämna in tillsammans med nr och brevet från ST på både dit o hemväg.
+ att du lämnar in passet vid inskrivningen när du hämtar vojlocken

+ att du lämnar in passet vid inskrivningen när du hämtar vojlocken

KL
På en del banor vill de att man lämnar passet och pappren direkt till veterinären. Men det berättar de i vekta (inskrivningen). Namn på hästen och loppsnummer vill de gärna att man skriver på utsidan av kuvertet.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
936
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 506
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 239
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Hej hej! Jag är en otroligt barnkär person som vill ha egna barn i framtiden. Men jag har skolios. Jag vet själv hur det påverkar en...
Svar
4
· Visningar
1 160
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka