Norrlänning blir söderlänning i sommar!

S

sofa

Jag ska kanske flytta till Mölndal strax utanför Göteborg i sommar och jobba, men även umgås och hjälpa min kompis där med sina hästar i sommar med alla westerntävlingar etc.

Så det skulle vara lite kul och se om det finns några andra western intresserade kamrater i närheten!! :banana: :banana: För jag känner inte många där nere:( förutom min kompis då! :)

Kul att veta om ni ska tävla och vad ni har för hästar etc.

:banana: Hare fint! :banana:

Sv: Norrlänning blir söderlänning i sommar!

Näe, usch va fuskigt!!
Vi ska inte byta? Du får ta mitt jobb i sommar så åker jag istället :idea:

Näe, usch va fuskigt!!
Vi ska inte byta? Du får ta mitt jobb i sommar så åker jag istället :idea:

HAHA ja d skulle du allt nog vilja vah? :rofl:
ja jag håller tummarna att jag får ett jobb därnere, då kommer d bli skit kul, nära till allt därifrån ju skillnad ifrån här! nära till skövde och till high chapparall! :banana: så d kommer bli as kul, min polare där importerade en quarter häst ifrån tyskland i höstas åh nu är en till på gång därifrån...*lycka* hahha...du få komma åh hälsa på!

Hmm om tiden ändå ville räcka till...!!
Ska åtminstone ner till RÅ en vecka vi far den 3/6, längtar!!

ÅÅÅhh vad kul att du ska dit, följer hästen med oxå?
Lycka till på den! ha det superskoj där!

jajamen, jajemen!

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 661
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar