Norra Öland

Magiana

Trådstartare
Jag funderar på att åka till norra Öland medan jag ändå är i krokarna. Det är lite för långt för att jag ska tycka det är kul att köra fram och tillbaka samma dag så då är frågan, går det att smyga undan någonstans där och sova i sitt tält? Eller är det alltid risk att stöta på folk?

Det går, men det är rätt mycket folk på g även på avstickar vägarna (men det syns ju vad som inte används som sticker av från skogsvägarna). Mycket mygg dock, tjärr i väldigt många områden.

Jag vet ett perfekt ställe, men jag hittar enbart dit om jag sitter bakom ratten (jag har provat att lokalisera det på kartan).

Det blir nog inget besök på norra Öland, men blev faktiskt erbjuden en tripp dit med motorcykel :D men njae... jag har varken hjälm eller skyddskläder. Tror inte han tänkte så långt.

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 848
Senast: manda
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
752
Senast: Glimra
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 804
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka