Normalt att avisering dröjer på smartphone?

coolia

Trådstartare
Jag har flera gånger suttit och väntat på mail och märkt att det kan dröja 30-60 minuter innan mailet kommer fram? Beror det på dålig uppkoppling? Eller vad beror det på?

Menar du själva mailet? Det tycker jag brukar komma direkt. Väntar jag något öppnar jag appen och kollar.
Men har också noterat att avisering ofta kommer senare men inte tänkt mera på det då det inte är ett problem för mig.

Jag har ibland väntat på besked från folk som jag inte har på WA och jag har märkt att det kan dröja.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 678
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 193
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 853
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka