Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj så tidigt. Men tänkte på det igår, snart börjar det nog fällas.Hurra, nu är det vår.
Eller ja.
Tillräckligt mycket längre dagar för att Lukas ska ha börjat fälla, i alla fall.
Bara lite än så länge men det är dags att se till att ha gott om pigg-borstar när det sätter igång för fullt.
Hoppas att broddsparken inte tog allt för illa.Så typiskt när det blir sådär när man äntligen tar sig tid. Hoppas att det känns bra med medryttaren också. En bra medryttare är mkt värt när man inte får ihop tiden. Tar bort stor del av stressen att kunna släpoa ansvaret vissa dagar och tänka på annat. Då har man mer lust när man väl ska ut själv.Nu har jag varit inaktiv här ett litet tag, hållt på o jobbat mig in i väggen hela december och fram tills nu , ledig 3 dagar den tiden så det har blivit väldigt lite för Maja tyvärr.
Hade planer denna vecka att komma igång igen , vilket min första dag slutade med en härlig broddspark rätt på underarmen av damen i fråga.. Så hon förstörde sin chans att få komma igång igen, imorgon ska jag försöka gå en promenad iallafall så hon får se annat en stund Och har eventuellt en medryttare som visat intresse , hade varit perfekt när jag jobbar så oregelbundet och hennes motion blir lidande , så jag håller tummarna för att det blir något
Tack! Nu ska man bara asa fram bättre åkdon... lättare sagt än gjort, inklämda nånstans på logen.Va fint @Chili ! Grattis till premiärturen! Man blir sugen på att ta tag i inkörningen när man ser dina bilder.
Hoppas att broddsparken inte tog allt för illa.Så typiskt när det blir sådär när man äntligen tar sig tid. Hoppas att det känns bra med medryttaren också. En bra medryttare är mkt värt när man inte får ihop tiden. Tar bort stor del av stressen att kunna släpoa ansvaret vissa dagar och tänka på annat. Då har man mer lust när man väl ska ut själv.