Nordsvenska hingsten Belltino...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Blå Bergen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 989
B

Blå Bergen

....skulle jag vilja veta mera om. Allt som kan tänkas finnas i faktaväg, men det jag är mest intresserad av är era egna erfarenheter och uppfattningar om honom eller hans avkommor. Vilka är hans bästa resp svaga sidor tycker ni? Tack på förhand.

Sv: Nordsvenska hingsten Belltino...

Jag kan ju lägga till en fråga när jag ändå är här. Går han i avel i år?

Puttar upp......finns det inga nordis avlare här? :confused:

Nu håller jag inte på med nordisar,men läste i allafall på denna hemasida http://www.nordsvenskt.se/ att han inte ärtillgänglig i år pga ägarens sjukdom.

Och om jag inte minns helt galet så visades han för sundhetskontroll på kvinnersta i fjol och han såg ut att vara en mkt trevlig och välhanterad hingst.

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de... 2
Svar
32
· Visningar
2 938
Senast: Lea88
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: Piaff
·
Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
685
Senast: Karfitsa
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025