Nordsvensk i Värmland

SofiaKjells

Trådstartare
Hej allihopa.

Sitter och funderar på vart alla nordsvenskar i Värmland är. Är vi verkligen så få som äger nordisar här i Värmland 😅 Var ä ni!?

Finns det några här inne tro? ☺

I Värmland finns väl en hel del? Är du med i föreningen? Det finns ju en Värmlandsavdelning som har en del för sig. Sök på FNH Värmland.

Själv befinner jag mig i Bohuslän, så det är ju en bit bort.

I Värmland finns väl en hel del? Är du med i föreningen? Det finns ju en Värmlandsavdelning som har en del för sig. Sök på FNH Värmland.

Själv befinner jag mig i Bohuslän, så det är ju en bit bort.
Ja jag sitter med i styrelsen där men vi letar med ljus och lykta efter fler som bor i länet med nordsvenskar ☺

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 061
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
9 212
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 140
Senast: ameo
·
Gnägg Hej! Jag söker kloka, roliga och glada människor som har Nordsvenska Brukshästar. Finns det några här? Vore kul med en tråd för just...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
10 123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka