Nordsvensk i Värmland

SofiaKjells

Trådstartare
Hej allihopa.

Sitter och funderar på vart alla nordsvenskar i Värmland är. Är vi verkligen så få som äger nordisar här i Värmland 😅 Var ä ni!?

Finns det några här inne tro? ☺

I Värmland finns väl en hel del? Är du med i föreningen? Det finns ju en Värmlandsavdelning som har en del för sig. Sök på FNH Värmland.

Själv befinner jag mig i Bohuslän, så det är ju en bit bort.

I Värmland finns väl en hel del? Är du med i föreningen? Det finns ju en Värmlandsavdelning som har en del för sig. Sök på FNH Värmland.

Själv befinner jag mig i Bohuslän, så det är ju en bit bort.
Ja jag sitter med i styrelsen där men vi letar med ljus och lykta efter fler som bor i länet med nordsvenskar ☺

Liknande trådar

Hästmänniskan Osäker på hur jag skal lösa det har... Sorry for min dårlig svenska skriving. Har en haflinger ponni som är strässad ved fodring. Ute... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 509
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 247
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 865
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 395
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka