Nordisk Cup

W

Wiiie

Vilka är det som får vara med i den Nordiska cupen för ponnyer? Läste att kvalen går i Msv B, så då gäller resultaten från Msv a inte alls? Vem är det som tar ut ekipagen? Och hur många är det som får vara med?

Sv: Nordisk Cup

Alla ekipage som rider MsVB har chansen. När EM truppen är borttagen är det resterande ekipage som tävlar om plats i finalen. Förra året fick de brev ,ganska sent inpå, att man var kvalificerad till finalen.Tror den går i Finland i år.. Det är bara att tävla på O.. så kan du nog ha chans att få vara med .

Alla ekipage som rider MsVB har chansen. När EM truppen är borttagen är det resterande ekipage som tävlar om plats i finalen. Förra året fick de brev ,ganska sent inpå, att man var kvalificerad till finalen.Tror den går i Finland i år.. Det är bara att tävla på O.. så kan du nog ha chans att få vara med .

Vad ska man ha ridit för att kvala till den nordiska cupen?:)

Man räknar sina två (?) bästa resultat från Msv B, men de som varit med i EM el liknande får inte vara med. Tror de är typ 10 från varje land som får vara med! :D

Men är det någon som utser ekipagen elr "ansöker" man om man vill vara med?!

de skulle stå på Proppen tror jag när den las ut på ridsportförbundets hemsida...
Vilka tror ni får åka?

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Snurrfia
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: Fiorano
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat