Noppfråga

Lager

Trådstartare
1586668672499.png


Har nån testat en sånhär för att ta bort noppor på ull-tröjor? Blir det bra? Sliter på ullen?

Jag hade en liten kam (typ) förut men har förlagt den och funderar på att skaffa något liknande igen.
 
Vi köpte en sån här:

https://www.clasohlson.com/se/Noppb...Zm0OewsZ-LHyq_qq70R0rGjwuDIgeHmxoCUyMQAvD_BwE

till förra soffan, funkade asbra! Vet inte på kläder dock, men borde funka?
Jag har en sådan, fast en större modell. Mer resestrykjärnsmodell.
Kör över alla stickade tröjor med den. Även gamla soffan. Blir som nya.
Tröjorna behöver ligga på plant underlag bara.
Ett år köpte jag en sådan till alla familjer i familjen. De pratar fortfarande om den som bästa klappen ever. Ca 15 år sedan. 😊
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
558
Senast: Trott
·
Relationer Ni som har det, har det fungerat bra? Gjorde det ont att sätta in? Hur har mensen blivit? Jag har hela livet ätit p-piller, men är just...
2
Svar
29
· Visningar
1 063
Senast: Roheryn
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 131
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp