• Avel
  • Trådstartare Trådstartare a-h
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 911
A

a-h

är det någon som har en häst efter nocturne? skriv gärna om den är tävlad temprament ev avkommer osv.

Sv: nocturne

HEJ! Jag har ett sto som har Nocturne som morfar. (ravell pappa). Hon är en trevlig och rolig häst att rida, köpte henne för hennes gångarterts skull men det visade sig att hon lämpa sig mer för hoppning.

Nackdelen med denna dam är att vissa dagar är det 600 kg vilja man ska arbeta med....

hennes mamma (e:nocturne) är en bra allround häst, tävlar La/msv dressyr, 120 hopp och lätt/msv fälttävlan.

jag trivs super med min ue:Nocturne avkomma:) Lycka till med din!

Liknande trådar

Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2
Svar
34
· Visningar
2 384
Senast: Bee
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 512
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 751
Senast: ildiko
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 376
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka