Nocco-glass

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare WBanna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 8 215

WBanna

Trådstartare
Jag har googlat, men har inte lyckats hitta något säkert svar. Är Noccos isglass samma som deras energidrycker; d v s är glassen olämplig för barn?
F3872D76-BA6B-4514-916E-9B213196B203.webp
F3872D76-BA6B-4514-916E-9B213196B203.webp

Jag antar att drycken är olämplig för barn för att den innehåller koffein? Glassen gör inte det enligt Café. Har de ingen kundtjänst för att få reda på om det stämmer? :)

@WBanna Googlade "nocco glass barn", :p och fick fram detta:

"Q: Finns det någon åldersgräns för NOCCO Ice Pop? Vår sockerfria NOCCO Ice Pop är till för alla - såväl stora som små."

NOCCO FAQ.

Liknande trådar

Mat Nog måste det väl finnas någon glasstillverkare i Uppsala värd en omväg? Var hittar jag godaste glassen där? :d
Svar
13
· Visningar
1 050
R
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 239
Senast: corzette
·
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 746
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka