• Avel
  • Trådstartare Trådstartare rassub
  • Startdatum Startdatum
R

rassub

Nobel 944

Sett att Pooh användt honom till sina fina fölisar är lite sugen på honom eftersom jag vill ha en komplett allroundhäst för eget bruk, soet är ganska nätt i typen men med ett lite bitskt humör.. Så nedärver han ett lugnt temprament blir ingen gladare än jag! .. Bild på märren nedan.. Har ni fler erfarenheter? Står han på Gränsbo även i år? Bilder uppställd? Eller allt annat smått o gott..Märran sommarfet o även skadad men ändå..

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nobel 944

Eller har ni andra förslag till henne? (Är e Royal-Uttini-Cyrano) diplom rakt igenom på mammas sida

Nobel låter trevligt! Jag har ju fotat Poohs hästar (finns på hemsidan) och även Nobel. Han har ju bra resultat i hoppning men rör sig väldigt bra också. Bra piaff ;)

Han står säkert på Gränsbo nästa år också, ring och fråga! (Per, Rose och Ingemar är jättetrevliga).

Mvh Cissi

oki det ska jag göra, vet nån om han har bra dräktighet? Märran tog sig inte i år trots tre försök dock m fryst från en annan hingst.. Andra hingstar jag funderar på är, Santa Cruz, Akribori, De La Gardie o For Feeling... Synpunkter?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka