"No poo"-metoden

Taefill

Trådstartare
Ni som inte använder schampo, vad använder ni för balsam?
Använder man ett "tvättbalsam" och ett "balsambalsam"? Förslag på märken?

Och kan man ändå använda värmeskydd och platta håret ibland, högst en eller ett par gånger i veckan? Eller är det big no-no på alla typer av produkter i håret?
 
Sv: "No poo"-metoden

Kolla alla produkter vad de har för innehåll, jag stylar med torrshampoo, pulver, vax, saltvattenspray och hårspray, så bara du har rätt produkter funkar det utmärkt. :)
 
Sv: "No poo"-metoden

Om du googlar finns det listor, jag har det inte i huvudet tyvärr. Printa eller spara ner om ta med när du shoppar är mitt råd. :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 074
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 183
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 590
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 888
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp