Sv: Nm 2006

Grattis!! Vi har ju gått i samma skola tom (har jag för mig :angel:)! :D:D:D:D Fan vad bäst att ett rönningebarn tog brons i NM!

:bump: :banana: :bump:

PS Moa.. hur mår sigge?

Hon fick en blödning på ytliga böjsenan, inge mer tävling iår. kanske inte mer alls.
Saxat från Hannes lunar.

(ack så fullt av info det är där)

*kl*

prins_rollo, Henchen, svea_08, Pooh, Hallonsoda och alla andra som sagt grattis: JÄTTESTORT TACK! :bow: :bow: blir så himla glad :)

Hallonsoda: du minns alldeles rätt om skolan :)

Nja, halt är han ju inte. Däremot får han en liten rörelsestörning när jag ridit honom ca 15 min (i trav och galopp). Detta är något som nästan bara jag känner. Har vilat nu i en vecka. Ska fortsätta skritta tror jag.

ah okej.. Håller alla tummar jag har på att han snart är frisk. Kanske nå spänningar i ryggen eller så? En equiterapeft?

Nej, han har haft en inflammation i bak knäet.
Har haft lite spänningar i ryggen men dom är mycket bättre.

Tack.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 010
Senast: Juli0a
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 462
Senast: Freazer
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 636
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka