Niveau 1136

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare foxy_nico
  • Startdatum Startdatum
Sv: Niveau 1136

Jag hade tur,köpt avelsto som kommer från trakten,så "info" finns.Samt fick en ponny till avel,den hade massa res på internet.Svårt det här när man inte kan kolla upp resultat.

Men tillbaka till tråden..:grin:
Niveau-martini-magini.
Det bör bli något elegant och rörligt, med mycket vitt.
Kollade hingst katalogen nu och ser att martini-magini blir dubbelslag i Utrillo..:D.
Kan bli en riktigt kul kombination.

När gick hon 1,40? Inga poäng registrerade på http://blup.se/sv-SE/horses/19800-zantana-1-swb

och inte heller på Ridsportsförbundet.

/U

Långt ifrån allar resultat registreras, har själv tävlat flera hästar varav inte har något resultat alls om man letar på nätet. Så det skulle inte jag lita på, inte om det är några år sedan i alla fall.

Eller så står inte unghästklasser med, vilket i så fall är väldigt synd, tex kan ju en sexåring gå 130 och det är ju en bra merit tycker jag, även om den inte skulle vara helt felfri. Jag red också en häst i 4 årschampionatet i hoppning, inte ens det finns med.

Senast ändrad:

Visst är det tråkigt att det saknas så många resultat, jag vet några hästar som varit ute och tävlat runt 1986 som jag tyckt det var superspännande att se vad de presterade, men det verkar hopplöst.

Det verkar enligt inläggen som det brister även i de officiella tävlingarna efter 2003, och det är ju absolut synd, eftersom man förväntar sig att det ska fungera eftersom det delvis fungerar.

Till TS så tycker jag att det är svårt att gissa resultatet, stammen kommer vara ganska "mixad" (mycket snabb koll, har säkert missat något) men det betyder inte att det inte kan bli hur bra som helst, kanske bara ett lite otippat hingstval om jag bara kollar snabbt på stammen. Men jag tillhör absolut inte de rutineradeuppfödarna, jag är bara "hobbytyckare".

Niveau ser ut att vara en riktigt trevlig hingst, ser fram emot att se vad han ger.
/U

vet inte riktigt hur man lägger ut bilder här på buke nämligen hon har väldigt fina luftiga rörelser.. hoppar mycket bra(tycker jag)..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka