nintendo 64?

Sv: nintendo 64?

Jag har faktiskt ett gammal hederligt Nintendo 8-bitars hemma, (Det allra första, den som ser ut som en grå liten verktygslåda) med 2 st fungerande kontroller och massor av spel.
Till den konsollen finns ju faktiskt 3 Mario spel! Super Mario 1 minns ju alla, där man bara kunde springa fram och tillbaka och hoppa :rofl:

När Super Mario 3 kom ut blev det ju e sabla liv, då var det ju "3D" bakgrunder och man kunde springa BAKOM om del föremål! :eek::D Ett klart favvospel.

Åhh, det har jag alltid velat ha!
Det enda Tv spelet som jag tycker är roligt och som jag dessutom blev rätt så duktig på.. :o
Super Mario ettan och trean och klassikern Ice climbers!:bump:

*önskar mig i julklapp fortfarande*

De nyare spelen blev jag aldrig något duktig på och tykte inte det va så kul då.... :o
 
Sv: nintendo 64?

Jag har ett nintendo wii med spelen:

* New Super Mario Bros
* Super Mario Galaxy
* Super Mario Galaxy 2
* Donkey Kong Country Returns

+ Gamla 8-bitars Super Mario 3 :D

Måste säga attd det är grymt kul med nintendo :)
Tycker det är bra attman kan köpa/ladda ner gamla godingar med wii från "nintendo store" eller vad de nu heter..:p
Så slipper man när gamla 8-bitars konsolen börjar "blinka" mitt under en spel-omgång..för på wii funkar det ju felfritt :D
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: lytesout95
·
Utrustning Är det en ny trend att ha en padd under nosgrimman? Det dök upp reklam i mitt fb-flöde häromdagen, och nu ser jag att flera har det på...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp