Nike ridstövlar

Sv: Nike ridstövlar

Den var ju ganska snygg. :) Men hur fungerar det med sporren? Skulle vara kul att veta pris. :)

Som jag förstod det skruvar man dit sporren och kan vara utan om man vill det. Tycker dom var jättesnygga, vill ha:love:

:DCool var den ju iaf :D.. Undrar också vad den skulle kosta, rätt kul att ha såna.. Men sporrarna verkade lite underliga, men det verkar ju sitta en knapp eller nåt ovanför:confused::p

*smyger in på Fälttävlan*

Om man skruvar bort sporren - hur ser det ut då, "där bak"? Tyckte de var fräsiga, men skulle inte vilja ha de sporrarna till :)

Riktigt fräsig :) Dock känns tådelen lite bortglömd, hade gärna haft något stuffigt ihop med dragkedjan till exempel.

Om du kollar på den översta bilden verkar det finns två ställen för att kunna välja vart man vill placera sporren, så du ser på bilden hur det översta "hålet" ser ut

Aha :idea: Det var det den övre "pluppen" var till för! Orkade inte läsa eller kolla så noga, då missar man sådana uppenbara saker :angel:

Jag ansluter mig till klubben :cool:

Har alltid varit skeptisk till nya företag som ger sig in i hästbranschen, som ex. när Stadium började sälja ridsportsaker.. Känns ju som sakerna inte hålelr för fem öre bara för att det inte är rutinerade renodlade hästföretag som tilvlerkar produkterna, fördomar? :angel:

Nä, ridsporten ska vara ren och klassisk tycker jag!

Väldigt mycket snyggare än Malin B stövlarna iaf ;) (kommer inte ihåg det märket nu...)
Fast jag gillade inte sporrarna, om man rider utan, skaver inte den där pluppen på hästen då? Skaver inte hela själva hälen också, verkar plastig och hård... Och om man vill ha någon annan sorts sporre, finns det?

Senast ändrad av en moderator:

var nog dom fulaste stövlarna jag ngnsin sett näst efter tretorns nya :crazy:

Nja...klack och tå ser lite töntiga ut tycker jag....:smirk:

Gillar de röda detaljerna o sidan på den iaf!

/KonservativNova

Liknande trådar

Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 187
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 346
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 745
Senast: xfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Leasa eller köpa bil
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur