Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm... måste förresten fundera lite. Jag såg var de skulle spela och jag vet inte om mina fötter kommer klara det. Har lite problem ibland med fötterna och där lär det bli att gå och stå mkt och ingenstans att sitta.Jag kan följa med
Jag har ingen aning om var det är nånstans!Hm... måste förresten fundera lite. Jag såg var de skulle spela och jag vet inte om mina fötter kommer klara det. Har lite problem ibland med fötterna och där lär det bli att gå och stå mkt och ingenstans att sitta.
Vid sthlms universitet. Vet inte om de bygger upp den till dess eller om den redan finns där.Jag har ingen aning om var det är nånstans!
Det är en tillfällig scen som står där nu under sommaren, det är i princip ett stort tält. Antar att det blir en utescen när vädret tillåter. Inte så många ställen att sitta på nej, förutom fälttävlanshinder en bit ifrån på ängenVid sthlms universitet. Vet inte om de bygger upp den till dess eller om den redan finns där.
Universitetsvägen 6D.
Åh, nostalgi! Såg dem med Tarja och det var fantastiskt.
Vilken sångerska som är bäst är verkligen en vattendelare bland fansen . Jag föredrar ju Tarja, hon är liksom det "riktiga" Nightwish för mig.Jag såg dem med Tarja på Gates of Metal i Hultsfred, sen med Anette i Budapest och senast i Köpenhamn med Floor!
Älskade Tarja, men Floor är fasen ännu bättre!