Nightmare before christmas

Mirre

Trådstartare
Kan man visa den för en 2.5 och en 6åring? Vad tror ni? Finns den på svenska någonstans?

Nae, det skulle jag inte göra. Finns en massa i den som lätt kan ge mardrömmar på riktigt. Jag skulle inte klara att se den när jag var så liten utan att få men.

Nae, det skulle jag inte göra. Finns en massa i den som lätt kan ge mardrömmar på riktigt. Jag skulle inte klara att se den när jag var så liten utan att få men.
Du har nog rätt, de ville se nåt med Halloween och den var det enda jag kom på.

Aha! Men Casper det snälla spöket kanske passar? Den tyckte jag om när jag var liten. Fast det är klart, det är ju ett par sm dör i den också...

Eller ET- den innehåller Halloween och är ju supermysig :)

Kan man visa den för en 2.5 och en 6åring? Vad tror ni? Finns den på svenska någonstans?
Nej den finns inte på svenska, bara med svensk text.
Lite för unga barn att se den kan jag tycka och då är jag också en av de mer toleranta föräldrarna... :p.
Frankenweenie är bättre till 6-åringen men inte 2,5-åringen... svårt det där om det ska passa båda.

Min son såg den som 2,5 åring och tyckte inte att den var ett dugg läskig DÅ. Men nu som 5 åring är jag inte riktigt lika säker på att han inte tycker det

Hotell Transylvanien? Med reservation för att jag faktiskt inte har sett den själv (tyckte att den lät väldigt gullig iofs.).

Min 6-åring såg den ikväll. Det gick bra, men det är rätt jobbigt att översätta hela tiden.

Min sexåring har sett hela A nightmare before christmas. Lillebror, som är 2, har bara sett musikvideon till This is halloween, han älskar den men det är nog mest pga storebror.

Den finns inte på svenska och jag skulle inte låta lillebror se filmen.

Liknande trådar

Småbarn Jag ska köpa vantar till barnen och blir tokig på vad jag ska välja. De har tunna tumvantar i bomull som blir för blöta och kalla nu...
Svar
16
· Visningar
1 002
Senast: Dunet
·
Tjatter Nu är det dags att titta på alla favoritfilmer. Vilken/vilka är era. Jag börjar. Nightmare before Christmas
Svar
6
· Visningar
429
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Glimra
·
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
308
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka