Ni som står mycket, använder ni stödstrumpor

Dom hudfärgade från VC/Apoteket kan tvättas i 95, jag torktumlar mina hållt fint i över 1 år.
Just ja, köpte ett par nya på VC i veckan (dom gamla försvann i tvättstugan). Sköterskan sa att jag kunde tvätta dom försiktigt för hand, jag såg ut som ett frågetecken tills hon läste tvättråden på förpackningen.

Nu hittade jag 6 par för 349 kr. Det fick bli ett sånt paket. Hoppas det gör skillnad!
DE har jag också , riktigt sköna till skillnad från Mabs som jag knapp fick av eller på så de fick jag ryggskott av . Fast jag tog största storleken.
Att de sköna har roliga färger är ju inget minus.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 152
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
147
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Kristall10
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 434
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel