Ni som ska på Landsmotid

B

Black_Angel

Vilka av er är intresserade av en buke träff???
Jag skulle iallafall gjärna vilja ha en. Kommer själv att vara där alla dagarna... fast missar troligen av förra delen av den 29...

Jag kommer nog också att vara där alla dagar, om jag inte får för mig att åka in till Reykjavík någon dag.

Skulle vara skoj att kunna träffa några och snacka lite skit och titta på fina hästar!

/Jonaz

Jag ær helt klart intresserad =) Ska dock jobba under tiden sa vet inte riktigt nær jag kan... men det gar sækert att orda nat!

Jag kommer ocksa jobba da, tva av vara hastar ska starta, fast sjalv ska jag inte tavla :(
Men iallafall hittills ar vi 3 iallafall :)

Men vad sager ni om att vi skulle traffas den 30:onde klockan 15:00 pa islansk tid?

Onsdag alltsa? Ja vi kan ju sæga det fast jag vet inte om jag kan da æn sa længe... =) Störst möjlighet att kunna har jag nog pa kvællstid menmen, gar ju att bestæmma flera tider! =)

Ja jag hittade bara snabbt pa den tiden tror att jag har en stund over da... fast jag ar just nu i Kreta och vet inte lika mycket hur mitt jobb ar fordelat

Hmm, jag var ju inte ens där idag :o ... Fast på fredag ska jag garanterat dit då ska kika på semifinalen i ungmennakeppnin... =) Nån som kommer vara där då?

Ska för övrigt vara där stötrre delen av dan imorgon tror jag. men lite kort varsel kanske? :D

Vi er tvá stycken som ska vara der ifrán idag (Torsdag) till Söndag.....=) Hoppas det blir nágra trevliga dagar...kanske ses dá! kram

ah, nice =) Vara där på kvällen oxå? Håll utkik efter en frusen typ i röd jacka och jeans (haha, inte precis nåt ovanligt kanske... :D )

Om det är någon som kommer att vara där ikväll eller idag (lördag) då kommer jag vara där. Kommer vara i en svartrandig tröja med en beigeridjacka över.... Jamm och svart hår som ska se lite röd svart ut men ser mest svart lila ut :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Örnäs gård ska inviga sitt nya ridhus och så också sin nya förening. Nu öppnar de upp sin verksamhet för en dag och ger alla...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Gunnar
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
266
Senast: Badger
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
298
Senast: fryckan
·
  • Omröstning Omröstning
Bukefalos Har under några dagar postat en del trådar. Har upplevt en stundtals hätsk stämning Det har varit i mitt tycke utöver socialt...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
13 516
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar