Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Jaa! Äntligen har ni fattat!!
Trav är den fulländade sporten!
Folk är olika. Du triggas (kanske) inte av pengarna. Ändå är det detaljer du "accepterar" eftersom det hör till sporten som jag själv inte vill ta så lättvindigt. Observera att jag gillar sporten och inte tycker den innehåller en hop med djurplågare för det - det är inget för -mig- att hålla på med och visst skulle jag önska att detaljer ändrades men det funkar inte för själva sporten.
Kan det inte ibland vara så, inom alla sporter: galopp, trav, hoppning osv osv.. att hästen inte alltid vill fram, fram, fram för att det är kul, utan även för att det blir ett slags stressmoment för hästen??
Då säger vi såhär för att lilla du ska bli nöjd.
"trav är den fulländade sporten där det inte finns några fel på något vis och alla som pysslar med trav är 110% kunniga, där existerar inga fel.."
När jag var yngre såg jag en del fel när jag var med min ena farbror på travbanan (han kände någon där och spelade även en hel del)
Då såg man ibland, bakom själva banan, konstiga saker.
Jag vet inte exakt vad olika delar heter, men jag vet mycket väl när jag ser märkliga saker.
och det jag hela tiden menat är att det existerar fel inom alla hästsporter.
men du verkar inte förstå det?
Jag vill fortfarande ha svar på min fråga som jag ställde,som du tydligen glömt av.
Vad är det för utrustningsfel du sett på travare?
Men lägg av, du kan ju inte påstå att ALL utrustning man kan tänkas pracka på en travhäst är bra?
Att rötägg finns inom alla discipliner trodde jag var självklart, men visst inte alla som accepterat det ännu..
Om du inte tål en diskussion så ska du väl ändå leka med dockor istället för att sitta här och skriva överhuvudtaget? Bara för att jag inte skriver vad du vill höra så har du ingen rätt att kalla mig blind och döv.
Jag undrar jag vem det är som inte förstår
Om du däremot hade kunnat läsa hade du kanske kunnat se att jag inte smutskastat några hästsporter alls!
från ovanstående inlägg."Klyftan" mellan ridsporten och travsporten kommer endast att minskas ifall vi lär oss förstå varandras sport och acceptera den.