Ni som kan Russ..

sissu

Trådstartare
Är Russ en långsamtväxande ras? Vid vilken ålder generellet säger man att de är färdigväxta?

MVH/

Sv: Ni som kan Russ..

Mina har varit ganska färdigväxta på höjden vid tre fyra år. De brukar grovna i typen lite runt 2-3år. Brukar inte vara några större skillnader i höjd när man mäter dem som tre och fyraåringar.

Sv: Ni som kan Russ..

orion_x skrev:
Mina har varit ganska färdigväxta på höjden vid tre fyra år. De brukar grovna i typen lite runt 2-3år. Brukar inte vara några större skillnader i höjd när man mäter dem som tre och fyraåringar.

Så efter tresträcken så kan man vara ganska säker på att det inte händer SÅ mycket uppåt då..Börjar bli orolig att min inte blir så "stor" som det räknades med, men å andra sidan så är han född i Augusti, -03. Så han är ju igentligen bara 18 månader.

MVH/

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: Piaff
·
Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 005
Senast: MJLee
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Shaggy
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur