Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har i nuläget 10 hästar (varierar), men då är ju inte alla ridhästar. Det är avelsston, föl, unghästar, hingstar och några lite äldre. Men alla tar ju tid... fölen ska hanteras, unghästarna ska tränas, de äldre sättas igång/hållas igång. Utöver det är det betäckningar och en massa pyssel med stona osv.... Just nu har jag två ettåringar som tränas, en treåring, en fyraåring samt två äldre varianter som ska sättas igång.
Jag är i princip själv med hästarna. Jag har stor hjälp av min sambo vad gäller runtomkringarbetet tex köra vatten till alla beteshagar osv.
Detta kanske inte är att jämföra med att ha två (?) rid/träningshästar igång men har du dom inackorderade och planerar samt följer din planering är det inga problem, även om det kanske inte blir så mkt tid över till annat!
Jag hade givetvis aldrig rett ut det om jag inte hade eget ställe samt jobbade med det.
Som mest har jag haft fem hästar inackorderade, varav tre hingstar. Två var egna, tre hästar som stod i träning. Det var tuffare, för jag var tvungen att åka som en tätting, samtidigt hade jag ett tvåskifts heltidsjobb. Men det gick det också, det mesta går om man VILL!
Och nu är jag nyfiken...VAD ska du köpa??? PM:a gärna...