Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt ovanstående är givetvis toppen men det som gör det här stallet till världens bästa är stallägarna.
Jag håller med...
en mening som ofta dyker upp här på buke är att dte inte är ngn rättighet att ha häst....och det stämmer... kan man inte tillgodose hästens behov ska man helle rinte ha ngn häst...punkt
Tyvärr känns det för mig som att stallägarna bara tänker på pengar. En normal människa som är åtminstone lite djurvän hade väl aldrig ens fått för sig att hyra ut en massa hästplatser när det uppenbarligen inte finns bete så det räcker till acceptabla hagar.
Ni som har riktigt små hagar till era hästar, hur stora har ni på ett ungefär? Vad är anledningen till att ni har små hagar? Hur gör ni med sommarbete? Hur sköter ni era små hagar? Vad finns för fördelar/nackdelar med små hagar?
/ Undrar en blivande hästägare med små hagar...
Då skulle halva Skåne vara utan stallar och stora delar av övriga Sverige med. Och därmed skulle vi ha en betydligt lägre hästpopulation i Sverige än vad vi har idag = färre tävlingar och mindre pengar till sporten = troligtvis inte ha några direkta landslag att komma med = en döende sport
Men det är ju tur att ni är sådana djurvänner att ni kan ha era hästar i milsvida hagar...
För mig är riktigt små hagar runt 20 * 20, gärna med lera upp till knäna.
Sånna finns det ett helt gäng av häromkring och det är inte okej för mig.
Nu har jag dessutom en riktigt muntergök med en aldrig sinande energi, han behöver gott om plats för att må bra.