Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
till hästen (Equiline, Pikeur, Dyon och allt vad det kan vara..) Är ni lika märkesfixerade vid era vanliga kläder? (alltså kläder ni har då ni inte är i stallet...)
Nej, jag ser ut som en slas-has till vardags, gamla slitna tröjor från 80-talet (fast det har ju blivit modernt igen!) och liknande. I stallet däremot är jag både pedant och utseendefixerad! Det ska vara snygga grejer i bra kvalité och självklart måste det matcha!
Nope. Jag skiter i märken men vill ha grejer som är snygga och hållbara. Märkesgrejer är oftast av bra kvalitet men inte alltid och det är sällan kvaliteten står i proportion till vad man betalar. Sen räcker inte pengarna till dyra saker till både mig och hästarna, jag prioriterar hästarna och de får det jag tycker är snyggast oavsett märke. Men jag köper ofta begagnat (och säljer mycket för att köpa nytt) och från utlandet.
Själv har jag helst kläder ingen annan har, gärna second-hand eller från utlandet. Det är ju urtrist när det går inflation i kläder och alla har samma.
Att Buongusto har märkeskläder i stallet, det kan jag intyga.
Själv är jag inte alls noga med vad det är för märke på mina kläder, bara det är bra kvalité på grejerna. Hästen har "märkesgrejer" vad gäller sadlar - i övrigt spelar det inte så stor roll vilket märke det är.
nja.. rätt så noga med hur det ser ut är jag ju även om jag kanske inte har märkeskläder enbart.. men snyggt ska det vara!!
men pållan ska skämmas bort som 17 bara hon vuxit klart!!
Japp, jag alskar vackra saker, och mest av allt mina Louis Vuittonvaskor. Synd nog finns de i alltfor mga kopior... I ovrigt, Prada, Gucci, Versace osv.
Life is good.
Till hästen: Endast det bästa är gott nog!
Har väl mest märkesprylar i stallet, har efter många år lärt mig att kvalitet lönar sig i 9 fall av 10.
Men annars skiter jag i vad det står på lappen i nacken...
Bara det är snyggt och jag trivs!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.