Jag ska köpa ny köksassistent då min gamla började ryka och lukta bränt alldeles förfärligt sist jag använde den så den fick snabbt slängas ut på terassen för att svalna. Röken kom från där motorn sitter och den var mer än 15 år gammal så den fick väl nog helt enkelt. Så nu ska jag då köpa en ny och har kollat runt lite snabbt och insett att det inte är någon billig historia...
Därför gör jag lite research innan har kollat lite på tester men vill gärna ha användarerfarenheter också. Vilken modell har du och vad är du nöjd med med den? Finns det olika typer av skålar till den? Jag hade en med både skål och sån där avlång hög sak för att göra t.ex. milkshakes med och blanda annat med vätskor i huvudsak var jättegott att göra t.ex. krossad is och blanda med saft eller annat drickbart på sommaren. Det kanske är mer en köksmaskin då? Är inte så bra på de här termerna känner jag
Har inte jättestort behov av att göra större degar i den nu när vi är två i hushållet bara så kapaciteten behöver inte vara jättestor.
Därför gör jag lite research innan har kollat lite på tester men vill gärna ha användarerfarenheter också. Vilken modell har du och vad är du nöjd med med den? Finns det olika typer av skålar till den? Jag hade en med både skål och sån där avlång hög sak för att göra t.ex. milkshakes med och blanda annat med vätskor i huvudsak var jättegott att göra t.ex. krossad is och blanda med saft eller annat drickbart på sommaren. Det kanske är mer en köksmaskin då? Är inte så bra på de här termerna känner jag