Ni som har Exotic.

Sv: Ni som har Exotic.

Hmm, ingen alls?

Jag vet att Google är min vän, min ni har ju lite mer personliga åsikter!:)

Jag har 2 honor. Ena är urmysig och ska alltid sitta i knät, andra går det bra när det är på hennes villkor. Katt 2 säger även till om det är nått hon inte vill

Inte tagit en bild på honom än:p.

Svartvit iallafall:D

Tänkte kolla och se om jag kan hitta bilder på hans föräldrar.

Finns det nånstans där man kan kolla upp släkten? Är det genom sverak?

Hittade nada:(

Trots att jag har hela namnen på dom. Och mor och far förädrarna. Kanske sökte fel.

Jag har en hona på 4 år. Jag köpte henne för att halvår sedan efter att hon fått byta hem ett par gånger. Hon är supertrevlig. Hon är väldigt social och pratar mycket. Hon har sina egna ideer men är endå supersnäll. Hon blir inte ens arg när hon blir badad.

Lycka till med kissen :)

Liknande trådar

Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
755
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
753
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka