Ni som är insatta i avel.

Sv: Ni som är insatta i avel.

cagancho ger jattefina avkommor som presterAt väldigt bra på tester trots att alla har visats av amatörer med få undantag!!

Han har verkligen visat resultat själv men här for tillfället en sträckning men år nu bra ö kommer starta stora klasser igen.

Film kommer tydligen upp på hemsidan snart och aven på avkommor.
 
Sv: Ni som är insatta i avel.

Har ingen bild på henne (inte min häst). Men ska fixa en när jag har fått tillbaka kameran av mamsen:).
 
Sv: Ni som är insatta i avel.

Jaa du, hur ska man göra ? Just nu har vi fullt upp med att förbereda oss för 3-års testen. Och planen är att hon där visas som till salu. Men visar ingen intresse eller anser henne värd vad jag tycker, är plan B att betäcka.

Och då har jag helt bytt linje. Jag har tittat på "samma" hingstar som dig. Det känns som om vi har liknande tycke och smak gällande hingstval. Eller så har vi helt enkelt lika hästar :laugh:, de är ju trots allt nära släkt.

Ditt stos mamma, min tjejs mormor har ju fungerat mycket bra med Cardento. Det verkar ju vara ett "bra kort". Men som sagt jag har "ramlat över" en annan hingst som högst troligt blir mitt val om hon nu inte blir såld. Och det lär hon väl inte bli i dessa tider, verkar inte vara lätt att sälja.

Hingstvalet är Chairman La Silla.
 
Sv: Ni som är insatta i avel.

Okej!
Ja Fanory har funkat mycket bra med Cardento ska bli kul att se om Cadok sparas som hingstämne som det var tänkt dock tror jag inte han har allt som krävs för att bli godkänd men man kan ju alltid hoppas, då ökar ju våra bara i värdet ;)

Fanory ska föla vilken dag som helst om hon inte har gjort det redan med Carressini L och det ska bli spännande att se hur det blir. Min dam är ju rätt lik sin mamma i mycket så det är bra att ha något att jemföra med.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 732
Senast: Görel
·
Avel Pga av en olycka i söndags där jag fick en fraktur på en ryggkota och måste vara borta fran tävlingsbanorna ett halvår tänkte jag...
2
Svar
37
· Visningar
5 163
Senast: maria_b
·
Avel jag håller på att vela fram och tillbaka för tillfället när det gäller betäckning av mitt sto.. Både när det gäller hingst och om jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 554
C
Avel Vore tacksam för lite idéer och tips på en bra och komplett hingst till mitt sto. Har precis bestämt mig för att nog ska betäcka om och...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Cessan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Bästa film

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp