Ni med riesens

Sv: Ni med riesens

på riesenklubbens hemsida www.afrs.se finns ett galleri med många privata hundar och olika typer av bilder :) Jag har ett gäng bilder på min egna stjärna, men vet inte riktigt hur jag lägger ut dem och orkar inte lära mig för tillfället heller...

Du dregglar över rätt ras ;)
 
Sv: Ni med riesens

glömde, www.ipsra.org är en annan adress, internationell organisation för riesen ps. Även där finns en del bilder!

Enjoy ;)
 
Sv: Ni med riesens

Vi har en riesen här hemma, en gammal gubbe på över 10 år...Tror dock inte att jag har någon bild på denna dator...
 
Sv: Ni med riesens

ojojoj vilken läckerbit :love:. de är verkligen bildsköna!

CarlshillsXtea.jpg
 
Sv: Ni med riesens

den där hunden är inte bara bildskön, hon har en hel del meriter också ;)
 
Sv: Ni med riesens

Här är våran risen, hon är snart 12 år och världens sötaste och snällaste :love: :love: :love:

Humlan7.jpg
 
Sv: Ni med riesens

Vad är det för hund som står till vänster om henne (till höger i bild)? Sjukt söta alla. :love:
 
Sv: Ni med riesens

en riesen när den ser ut som den på bilden är något av det vackraste på fyra ben, men ibland ser man mycket tunga och grova riesens som mer liknar en terrier än en riesen. olika typ eller är det bara pälsen som luras?

vad har tiken för meriter föressten?
 
Sv: Ni med riesens

Tikarna är ju nättare... Men ja, det finns en del skillnader i typen. De som ställs flitigt är oftast mer välpälsade dessutom, till viss del beror väl det på att man gärna klipper ner dem när de inte ska ställas... Det är ju helt klart en fördel när man är aktiv i skogen, tycker iaf jag ;)

Tiken har nog kvalat in på 5st SM i rapport (tror hon kvalade i år men startade inte) och startat iaf 4 st tror jag. Som bäst 6:e placerad vill jag minnas.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 083
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Min valp som nu är 7 månader upplever jag som väldigt åksjuk. Vi har inte åkt så mkt men varje gång så kräks han och dreglar som jag vet...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 663
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 862
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp