Ni med erfarenhet av chihuahua..

Lenis

Trådstartare
En uppfödare sa att nästan alla vavvor måste dra ut nån mjölktand hos veterinären, men jag kan inte minnas att vi hade alls många inne för det på kliniken.. Hur ser er erfarenhet ut?

Jag trakasserar ju valpis dagligen genom att kolla tänderna, mkt för tränings skull men samtidigt för att jag letar dubbla tänder & fasar för att bettet ska bli fel, han som ska ställas..

Sv: Ni med erfarenhet av chihuahua..

Hej,
Vår ena uppfödning (chiahuahua+pappillion) har haft bubbla tänder ända tills för bara ngt år sen då hon tappade de som skulle ut. Men vetrinären sa alldrig ngt om att de skulle dras ut.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 542
Senast: IngelaH
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 920
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 932
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 707
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix