Ni med bra Bukeminne

mandalaki

Trådstartare
Vem här var det som myntade Män är inga projekt?

Det är inte ens längesedan men det är så jäkla bra och jag har tänkt mycket på det i samband med trådar på senare. Jag vill veta vem jag ska skicka blommor till.

Jag är hängiven Interflora. Ibland överraskar jag min mamma med att skicka henne en fin bukett. En gång hade de inget jag ville ha, Euroflorist hade däremot de blommor jag sökte så jag prövade dem istället.

Sedan visade det sig att inte heller de haft blomman - och då ringde de MAMMA för att fråga vad de skulle välja istället. Som överraskning :banghead:

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
609
Senast: cili
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka