Ni MÅSTE se det här! (Musikvideo)

Sv: Ni MÅSTE se det här! (Musikvideo)

Jag måste ha en fralla någon gång i mitt liv! :love:
Älskar blicken på golden efter han knuffat rånare med

Nu vet jag vad Rover drömmer om när han småskäller och springer i sömnen! :D

Nu vet jag vad Rover drömmer om när han småskäller och springer i sömnen! :D

Eller hur! Hjältehund :bow:

KL

Jag tyckte att den var så himla fint-/välgjord! Som någon nämnde, minen på golden, samma med bulldoggen som hoppar upp mot rånaren (IPO-bulldogg, det hade väl varit något för polisen :D) osv.

Jag tycker att det är så himla fint att det är så otippade raser som ska vara "hjältarna"..älskar den :love:

Här kom det tamigfan en tår! Gud villken underbar video! Jag som fullkomligt avskyr sån musik.. haha. :angel:
Men ååååh! :love::love::love:

Jag la ut den på FB för några dagar sedan då en vän la ut den på en klubbsida. Den är helt underbar så nu vet vi vilka det är som kommer att rädda världen! :love:

vilken härlig :)

men vad sjukt jobbigt det är när dom visar hundar (eller andra) som springer i slowmotion, blir helt stressad för att jag försöker skynda på dom ;)

Vilken underbar musikvideo! Kom allt en liten tår där.

Kan inte låta bli att tänka mig mina små hundar som hjältarna i videon. Mina två shih tzus hade nog gett rånarna svåra skador :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 736
Senast: fixi
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 288
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 882
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31