M

Millan_gulligast

Vad tkr ni om Nh?liksom om allt som tillhör de,håller ni på med join up?elr liknande,hur tränar du med din häst?m.m...så skriv av dig lite nu!:Dmånga kramar/becca

Sv: Nh?

NH är ett sätt att arbeta med hästar på deras språk och dman kan visa vem som bestämmer på deras sätt och det är ju mycket enklare att dom acsepterar det då.

Kan inte skriva så mycket om träning, håller på emd det och har läst mycket nu men min sköthäst är på vintervila så har inte kunnat testa allt en :bump:

Liknande trådar

Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 831
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 836
Senast: LiviaFilippa
·
Anläggning Undrar om någon här varit med om något liknande och hur det isf hanterats. I vårt ridhus har vi tydliga hopp och dressyrtider. Under...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 831
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka