Sv: NH-folk=odödliga?
Jag använde bara dina egna ord..
Jag la fram det som kommit fram här i tråden dvs rida utan hjälm, för eller emot eller upp till var och en. Samtliga tyckte att det inte var ok och vissa tyckte att det var fel att dessa personer skulle kosta samhället pengar. Jag styrde inte diskussionen utan la bara fram själva saken dvs hjälm eller inte sedan iakttog jag bara!
men nu går du väl lite långt,
menar du att jag är respektlös för att jag skriver att jag inte bryr mig om vad dina arbetspolare tycker? jag vet inte ens vad du har sagt till dem, så det känns ganska långsynt att bry sig om.
du skrev att de inte höll med mig, och eftersom jag inte har nån fakta om dem, vad du sagt till dem och vad de sagt till dig, så känns det ganska , jaa.. obetydelsefullt i detta läge?
Jag använde bara dina egna ord..
Jag la fram det som kommit fram här i tråden dvs rida utan hjälm, för eller emot eller upp till var och en. Samtliga tyckte att det inte var ok och vissa tyckte att det var fel att dessa personer skulle kosta samhället pengar. Jag styrde inte diskussionen utan la bara fram själva saken dvs hjälm eller inte sedan iakttog jag bara!